27 lipca 2011

Rapperswil...

Hello Everybody :) 
Tutaj pare nowych zdjec z pieknego miasta Rapperswil w Szwajcari, ktory odwiedzilysmy:) Pogoda byla cudna, widoki przepiekne. Najciekawsze w tym miasteczku to Polskie Muzeum, ktore znajduje sie na zamku (bardzo latwo znalezc) i ktore oczywiscie odwiedzilysmy. Obsluga bardzo mila :)  wejscie 5 frankow, dzieci za darmo. Mila pani opowiedziala mi ciekawa historie, a wiec: Norbert Patek ( zalozyciel firmy z najdrozszymi zegarkami na swiecie, sa i do dzis) byl Polakiem, ktory po powstaniu wyjechal do Szwajcari :)   wiec mozemy sie chwalic :) Bylo jeszcze duzo innych i bardzo ciekawych rzeczy do zobaczenia, ale nie starczy mi dzis sil by to wszystko opisac i tutaj uwiecznic:) Zycze wam milego wieczorku :)
Pozdrawiam Asia...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

super zdjecia,fajne opisy,cala moja sister...

leandra pisze...

Witaj:) Aj,jak ja lubie szwajcarie...nie wiem czy Ci mowilam ze mieszkalam tam kiedys?
Moze namowie mojego meza to polecimy chociaz na weekend jak wroce z Polski.Super fotki-swietna fororelacja.Pozdrawiam serdecznie

JG pisze...

Witaj Leandro:)
Szwajcaria jest piekna:) dopiero co ja poznaje :)
Ps. Zdradzisz gdzie mieszkalas?:)
Pozdrawiam cie serdecznie:)