19 lipca 2011

6 komentarzy:

leandra pisze...

Witaj:) Dlugo Cie nie bylo-ale dobrze ze juz jestes:) Mebelki fantastyczne.Pozdrawiam

JG pisze...

Powiem szczerze ze bylam ostatnio ogromnie leniwa:) Pozdrawiam cie Leandro:)))

Anonimowy pisze...

Asienko ty nie jestes w ogole leniwa, masz poprostu tak duuuzo pomyslow ze nie wiesz od czego zaczac, a sklepik piekny, dziekuje
ze mnie tam zabralas.
Jestem nadal pod ogrmnym wrazeniem, jak pieknie urzadzilas swoje mieszkanie w Szwajcarii.
Jestes moja inspiracja...

JG pisze...

Dzieki Gosienko:)

Anonimowy pisze...

masz racje Gosienko,u Asi to jak urlop w wellnesoazie,
cicho,spokojnie,nastrojowo,pyszne jedzonko...
zawsze jestem wypoczeta,gdy wyruszam z powrotem do Niemiec i nie moge sie doczekac nastepnych odwiedzin,
pozdrawiam i przesylam buziaki
siostra basienka

JG pisze...

Dzieki siostruniu:) kochana jestes)
Bardzo sie ciesze, ze sie tak dobrze u mnie czujecie:)))